.
§ 1.
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy b2b.e-naturalne.pl [dalej „Sklep”], działający pod adresem: www.e-naturalne.pl, prowadzi sprzedaż wysyłkową surowców i półproduktów kosmetycznych oraz akcesoriów kosmetycznych lub kosmetyków gotowych, za pośrednictwem Internetu i na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
- Właścicielem Sklepu jest firma:
LOGIS-TECH
Ul. Modra 5
55-095 Mirków
NIP: 6931800409
REGON: 020533347
Tel.: +48699712356
Adres e-mail: b2b@e-naturalne.pl.
Adres do korespondencji:
LOGIS-TECH
ul. Słowackiego 1
55-095 Mirków
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest dobrowolna akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Rejestracja w Sklepie jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu.
- Ceny produktów znajdujących się w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich (PLN) lub w innej walucie.
- Ceny produktów znajdujących się w Sklepie nie zawierają kosztów przesyłki.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie (przy czym zmiany cen produktów nie dotyczą zamówień już przyjętych do realizacji), wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu internetowego oraz wycofania wybranych produktów ze sprzedaży, a także przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. O wszystkich przeprowadzonych zmianach Klient zostanie poinformowany na stronie Sklepu, w zakładce „Zmiany”.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz rozprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą promocji.
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, a także posiadają wymagane stosowne certyfikaty.
- Oferowany w Sklepie towar przeznaczony jest wyłącznie do tworzenia kosmetyków i użytku zewnętrznego. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za użycie oferowanych produktów niezgodne z zaleceniami lub wykraczające poza rekomendacje zamieszczone na stronie internetowej Sklepu. Odpowiedzialność Sklepu ogranicza się do gwarancji dotyczących właściwości kosmetycznych oferowanych produktów i nie obejmuje strat wynikłych z ich zastosowania poza kontrolą Sklepu, zatem Sklep nie bierze odpowiedzialności z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych, wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez Sklep produktów.
- Sklep nie posiada, a w związku z tym także nie wysyła, ani nie udostępnia, nieodpłatnych próbek produktów zawartych w swojej ofercie.
§ 2.
Zamówienia: składanie i realizacja
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez serwis Sklepu. Dowodem potwierdzenia zawarcia umowy będzie wiadomość e-mail wraz z załącznikiem w formacie PDF (tzw. f-ra proforma), potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji wysłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Sklep prowadzi sprzedaż i wysyłkę do wszystkich krajów na świecie, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia kosztów wysyłki.
- Zamówienia można składać wyłącznie poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą realizowane.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta prawidłowych danych (imię i nazwisko, pełny adres, nr telefonu, adres e-mail) pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Klient podając dane osobowe, potwierdza, że są to jego prawdziwe i prawidłowo zapisane dane osobowe.
- Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem (dlatego Klient podczas rejestracji w Sklepie jest zobowiązany do podania adresu e-mail oraz nr telefonu wraz z nr kierunkowym), najpóźniej po trzech dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wiadomość e-mail potwierdzająca złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty, zawiera prośbę o potwierdzenie zakupu (konieczne do zawarcia umowy sprzedaży), nr zamówienia, podsumowanie zamówienia, dane adresowe do wysyłki oraz szczegółowe informacje dotyczące płatności. Wszystkie dane dotyczące zamówienia wraz z całkowitymi kosztami ponoszonym przez Klienta z tytułu realizacji złożonego zamówienia zawarte są na nośniku trwałym w postaci załącznika PDF, który jest dołączony do wiadomości e-mail wysyłanej do Klienta jako potwierdzenie zamówienia.
- Jeśli Klient w ciągu kilku minut po złożeniu zamówienia nie otrzyma e-maila potwierdzającego, wówczas może oznaczać to, że adres e-mail Klienta został podany nieprawidłowo lub zaistniały problemy techniczne. W takiej sytuacji Klient proszony jest o kontakt drogą telefoniczną lub elektroniczną ze Sklepem.
- Sklep może anulować zamówienie w przypadku:
- gdy dane Klienta są nieprawidłowe, niepełne bądź budzą wątpliwości, a z Klientem nie można nawiązać kontaktu;
- braku wpływu należności na konto Sklepu (podane m.in. w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia) w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, dla zamówień płatnych przelewem;
- gdy takie jest życzenie Klienta, jednak pod warunkiem, że zamówienie nie zostało już zrealizowane i wysłane.
- Sklep ma także prawo odmówić przyjęcia zamówienia bez podania przyczyny, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
- Sklep nie realizuje zamówień o wartości zakupionych towarów poniżej 500 PLN brutto, liczonych bez kosztów wysyłki.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze, w momencie złożenia zamówienia, a w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty, w niedziele oraz w ustawowe dni wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Forma kontaktu z Klientem: Sklep będzie się kontaktował z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie. Stawka za połączenie telefoniczne ze sklepem na numer +48699712356, jest zgodna z taryfą operatora Klienta i nie jest kwalifikowana jako numer specjalny lub premium.
§ 3.
Płatności
- Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym na stronie internetowej Sklepu bądź w e-mailu potwierdzającym zamówienie, przesłanym do Klienta. Termin zapłaty w takim przypadku wynosi 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
- kartą płatniczą Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro;
- PayU
- Dotpay
- PayPal
- Przelewy24
- w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu.
- W przypadku pojawienia się błędu podczas opłacania zamówienia za pośrednictwem systemu PayPal lub Dotpay Klient może dokonać płatności przelewem, ale pod warunkiem podania nr zamówienia w tytule przelewu.
- Do ceny towaru należy doliczyć koszt dostawy. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. Towar wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie bankowym: mBank 82 1140 2004 0000 3802 4718 4274. Po otrzymaniu płatności wysyłany zostanie e-mail o zmianie statusu na: "W trakcie kompletowania". Jeżeli zamówienie złożone przez Klienta nie zostanie opłacone najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, Sklep nie gwarantuje dostępności zamówionego towaru.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i PayU w przypadku wybrania "Dotpay" lub „eCard” przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay lub ecard.pl lub Przelewy24.
- Płatności przelewem księgowane są każdego dnia roboczego o godz. 14:30. Płatności dokonane po godz. 14:30 księgowane są następnego dnia roboczego.
- Szczegółowe informacje dotyczące dokonywania płatności znajdują się w zakładce "Płatności"
- Faktury VAT sklep wystawia na życzenie Klienta. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi należy wybrać opcję „firma” i podać dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT należy umieścić w „Uwagach” (sekcja "Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, trzeba zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
§ 4.
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła na terenie Polski za pośrednictwem firm wysyłkowych: Poczty Polskiej – do wyboru przesyłką listową, poleconą, priorytetową lub paczką priorytetową – bądź za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, InPost lub FedEx lub DPD
- Zawierając umowę sprzedaży i dokonując zakupu, Klient oświadcza, że udziela pełnomocnictwa Sklepowi e-naturalne.pl do przekazania w jego imieniu kosztów dostawy i samej paczki z zamówionym towarem placówce Poczty Polskiej lub przedstawicielowi firmy kurierskiej.
- Rodzaje przesyłek oraz koszty ich dostawy system podaje automatycznie po wybraniu: kraju przeznaczenia, sposobu dostawy oraz sposobu zapłaty.
- Szczegółowe informacje dotyczące kosztów dostawy znajdują się w zakładce „Koszt dostawy”.
- Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionych towarów.
- Informację o terminie wysyłki Klient otrzymuje bezpośrednio po złożeniu i zaakceptowaniu zamówienia i jest on liczony od daty zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. Na termin otrzymania paczki składa się termin wysyłki oraz czas dostawy. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności (przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przygotowane i wysłane – od 2 dni roboczych do kilku, a czasami nawet kilkunastu dni – w przypadku produktów trudno dostępnych), a czas dostawy zależy od wybranej przez Klienta formy dostawy.
- Sklep ma prawo wydłużyć termin realizacji zamówienia z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak np. silne mrozy lub wysokie temperatury, mając na uwadze trwałość i jakość dostarczanych produktów, które w wyniku bardzo niskich lub wysokich temperatur mogą ulec pogorszeniu. W takich przypadkach sklep będzie kontaktował się niezwłocznie z Klientem i ustalał indywidualne warunki wysyłki. W takich przypadkach Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia i zwrotu całej zapłaconej kwoty.
- Sklep nie odpowiada za podanie przez Klienta fałszywych lub niekompletnych danych do wysyłki, szczególnie gdy podane są nieprawdziwe dane kontaktowe, które uniemożliwiają weryfikację błędnych danych. W przypadku zwrotu przesyłki na adres Sklepu z powodu błędnie podanego adresu wysyłkowego wszelkie dodatkowe koszty przesyłek pokrywa Klient. W przypadku odmowy – kwota pomniejszona o koszty związane z wysyłką i zwrotem towaru zostanie zwrócona w ciągu 7 dni roboczych na podane przez Klienta konto bankowe.
- Wszystkie towary kruche, szklane, z delikatnego plastiku lub asortyment laboratoryjny wysyłane są – by zapobiec ich zniszczeniu – tylko i wyłącznie paczką pocztową lub kurierem.
§ 5.
Reklamacje i zwroty produktów
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowolnego dowodu zakupu towaru. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową na adres sklepu: b2b@e-naturalne.pl. lub pisemną wysłaną na adres korespondencyjny firmy.
- Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Klient ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności listonosza lub kuriera przy odbiorze. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości lub ewentualnych braków ilościowych należy koniecznie sporządzić protokół w obecności dostawcy. Protokół powinien być podpisany przez dostarczyciela przesyłki i może stanowić podstawę do zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu reklamację należy zgłaszać drogą e-mailową na adres: b2b@e-naturalne.pl lub pisemną na adres firmy. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
- Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt ze sklepem poprzez wysłanie e-maila na adres: b2b@e-naturalne.pl. Każdy Klient ma prawo odesłać reklamowany towar na adres firmy podany w par.1. Regulaminu zakupów.
- W ciągu 14 dni od zgłoszenie reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W razie wątpliwości należy skontaktować się ze sklepem drogą elektroniczną: b2b@e-naturalne.pl lub telefonicznie:+48699712356. Udzielimy wówczas wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
- Zwroty produktów. W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (poza towarami regulowanymi przez art. 10 ust. 3 podpunkt 5). Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w przypadkach:
- świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
- Niezależnie od decyzji sklepu w sprawie reklamacji czy zwrotu macie Państwo możliwość dochodzenia swoich praw lub roszczeń przed sądem powszechnym lub za pomocą tzw. Alternatywnych metod rozstrzygania sporów (ADR).
§ 6.
Ochrona prywatności
- Składając zamówienie, Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia w sklepie internetowym b2b.e-naturalne.pl
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest LOGIS-TECH w Mirkowie ul. Modra 5
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iodo@e-naturalne.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia
- Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat
- Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
- Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji zamówienia
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo-promocyjnych, w tym biuletynu handlowego (newslettera).
- Dane osobowe podane przez Klienta traktowane są jako informacje o najwyższym stopniu poufności i nikt poza Sklepem nie ma do nich dostępu.
§ 7.
Własność intelektualna, dokumentacja
- Wszelkie materiały (w tym zdjęcia, receptury, instrukcje, opisy towarów, teksty, logo, ulotki, bannery itp.) zamieszczone na stronie b2b.e-naturalne.pl oraz przekazywane w e-mailach są chronione prawami autorskimi. Zabrania się wykorzystywania ich bez pisemnej zgody Sklepu lub ich właścicieli.
- Dokumentacja produktów i surowców taka jak np: Karty produktów, Certyfikaty produktów, Karty charakterystyki produktów będą udostępniane tylko i wyłącznie Klientom którzy:
- prowadzą aktywną i zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie produkcji kosmetyków
- przed zakupem uzgodnią zakres niezbędnej dokumentacji
- są zarejestrowanym i aktywnym Partnerem Handlowym e-naturalne.pl
- dokonają zakupów na równowartość kwoty nie mniejszej niż 5.000,00pln
- Klienci sklepu, którzy nie spełniają wszystkich powyższych warunków z pkt. 2. nie otrzymują dokumentacji
- Czas dostarczenia dokumentacji może wynosić maksymalnie 6 miesięcy od daty sprzedaży.
§ 8.
Wejście w życie Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego.
×
Dziękujemy za rejestrację. Do czasu aktywacji przez administratora, Twoje konto będzie nieaktywne.